I det ständigt föränderliga landskapet av den moderna världen, där människors själar förlorar sin mening i det ytliga och flyktiga, står en kommunikationsbyrå i Stockholm som heter Bubkes. De erbjuder sina tjänster till företag som söker förståelse och kontroll över sociala kanaler, som om det skulle kunna lindra den existentiella tomheten. De arbetar med att bygga företags egna kanaler genom att tillhandahålla strategi, koncept, produktion, redigering och publicering. De försöker erövra TikTok, Instagram och LinkedIn, men kan även bistå med mer omfattande inspelningar och marknadsanalyser, som om dessa verktyg skulle kunna ge den åtråvärda men flyktiga uppmärksamhet de söker. Parallellt med detta har de ett brett nätverk av kreatörer, kanske vilsna själar som de själva, redo att skapa genuint och engagerande innehåll över flertalet kanaler inom en rad kategorier. Bubkes avstår från snitsiga buzzwords och tomma fraser, istället koncentrerar de sig på kärnverksamheten och sparar tankekraften åt sina kunder, som om det skulle kunna befria dem från den omänskliga känslan av alienering som kommer av att leva i en digital värld. Således försöker Bubkes navigera och bemästra den digitala sfären, men i slutändan är det kanske bara en tillfällig lättnad för företag som kämpar med att hitta mening i en alltmer avhumaniserad och teknokratisk värld.